Sportfogadás, statisztika, tippek

Foci statisztika és tippek

Foci statisztika és tippek

Tipp térkép leírása

2023. november 18. - falconer

Üdv!

Az adatbankban elérhető adatok közül a Tipp térkép részen belül szerepelnek az ún. RTFE tippek.

Ezekre a Használati utasításban úgy hivatkozok, hogy külön leírás szól róluk.

Nos, ez a poszt mutatja be röviden ezt a külön leírást!

Gyakorlatilag az egész innen indult részemről, hogy szerettem volna egy helyre összegyűjteni minden olyan alap statisztikai információt, amit én magam megvizsgálok tippelés előtt, de úgy, hogy ne hagyjak ki semmit lehetőleg.

És fontos megjegyezni, hogy mindazon információk, amit én alapból fontosnak tartottam megvizsgálni, sehol nem volt megtalálható online, legalábbis úgy, hogy egy helyen van megjelenítve (tehát egy helyen, egyszerre látom az ELO adatokat, Poisson-eloszlást, value értékeket, stb.)

Ezeket szedegettem tehát össze, és fejlesztettem az évek során egy excel alaptáblába sűrítve. 

Az alaptábla pedig úgy indult, hogy értelemszerűen az alapvető statisztikai értékeket vettem alapul először, és ebből született meg a 4 féle tipprendszer, az ún. RTFE tippelés.

Ennek leírását csatolom is, ahol világosan és részletesen van leírva a tipprendszer, továbbá a Tipp Térkép további jelölései is említve vannak, illetve a pontozásos tippek leíársa is szerepel.

Link: https://a.fajlkuldes.com/DGYEnxS6hudl.doc

rtfe.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://focistat.blog.hu/api/trackback/id/tr218261645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása