Sportfogadás, statisztika, tippek

Foci statisztika és tippek

Foci statisztika és tippek

Hétközi Angol bajnoki műsor

2023. október 23. - falconer

Üdv újra!

Hosszú kihagyás után újra jelentkezem, ezúttal hétközi (kedd-szerda) angol bajnoki adatbankkal.

A kihagyás ellenére sok mindenben fejlesztettem az alaptáblát, főként a gólos fogadásoknál próbáltam hasznos adatokat megjeleníteni, azokat számításba venni.

A "Használat" fülön a leírást is frissítettem a beépített fejlesztéseknek megfelelően.

Ha időm engedi, mindig megpróbálok majd eredmény elemzéssel is szolgálni.

Az időhiány miatt a jövőben csak a nagyobb bajnokságokat fogja tartalmazni a hétvégi adatbank.

Link: a.fajlkuldes.com/PMbYIQsK7b0R.xlsb

Mivel én szinte csak gólos fogadásokra használom az adatbankot, a megfigyelésem az, hogy a K-val jelzett under 2,5-es tippeket a gép jó aránnyal találja el, én ezekre szűrök mostanában.

Az érdeklődőknek jó tippeket, hasznos szűréseket és kellemes időtöltést kívánok!

Emellett persze sok zöldet mindenkinek!

102325.jpg

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://focistat.blog.hu/api/trackback/id/tr5018241235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása